teman-teman

Wednesday, December 29, 2010

.:: shopim shopim ::.

salam satu kemaman..
today was a fairy tales..
bhahahahaha..
semalam n hari ini aku p shopim2 pulak.
semalam p shopim dengan cik ain.
peerrgghhh!!!
banyak duit yang terkorban.
cian kat duet tuh..
heheheheehe`
shopim apeela sangat.
merapuje lebey nie.
aku roung satu kemaman
xde satu pon yang tinggal..
memang syok la.
fes time p kuar nge ain kat bandar kemaman sama2..

hahahaha.
jalan punyer jalan kan.
sampai sanggup tempoh onak dan duri,.
p jalan2 dengan keadaan baju2 yang basah
coz redah hujan.
aku pon da nek sengal2.
hehehhehehe.

balik tuh kami p pekena air nyior la plak.
best amat.!!
makan sekali dengan sotong celup2..
hari nie plak nk p shopim2 nge family la plak.
bhahahahaha.
bole cilok2.
p bli keperluan asrama la,
aku da nak masok asrama da.
sedey la plop nk tinggal umah.
setelah sekian lame aku melangok kat umah nie.
t port bawu kat smk bas
k la nk ciap nk kuar plak.
t jupe lagi
otehh!! 
;))

No comments: