teman-teman

Saturday, May 14, 2011

suka duka trip part 1

Salam to all readers ~~
Hehehehehehe
Lame da jadi chipsmore kat port niep
Lame ta pindahankan coretan kat sini
Akhir2 nei malas nak layan blog
Gpon xde idea n xde ilham nk beblog
Port niep aku nk cite sket pahit manis semasa  join trip
P perak  à kedah à langkawi à perak à kemasek !
On 26/4 – 29/4
Dapat cam2 pengalaman baru tuh,,
Syok dengan cikgu2 n member !!
Nk lagi moment cam tuh aw
Sumpah tinggal banyak memori <3
At fes jejak kaki dalam bas kami cari port syok
Iaitu at blakang skali,,
Dak2 laki terpaksa larh mengalah dengan kami !
Hihihihihiihi!
Masuk agak siot kot
Duk dalam bas yang aircond kureng power,,
Nk leleh aku punyer peluh jalan jao2 aircond senget !

macam lasejuk sgt tuh,,
loading ----->>>>>>
then sesampai at perak kami stay at motel yang sgt tragis lorh
duk dalam tuh tuhan saja yang tw
ta lene tido jadi nyer
tingkap terbukak sane terbukak cini
aisshhh !
lewat malam tuh sume da ley tido
pagi tuh kami gerak to UPSI
tengok2 keadaan at c2 mane tw t lekat kat c2 ke


syok ugak stay cini tapi mampukah aku??
nak seribu daya xnak tuh macam2 dalih opp?
ke gane?
hehehehehehehehe~
keh then kami pon p aloQ staQ
fes tyme aku tibe at tempat yang aku tol2 nak p
pemandanagan at situ fuhhhh !
chumel aman jep
kat kedah kami nk p melawat UUM lop
UUM tuh jadi u pilihan aku ugak



tyme sengal2 duk dalam galeri dy
then kamipon nk p betolak at langkawi lop
ske sgt !
nek feri wookk!
muke bosan nk tgu turn nek feri
oke selesai suda part 1
continue -->
part 2 

No comments: