teman-teman

Saturday, January 29, 2011

ragam manusia..??

nobody in this world perfect.!
so..???
kita intai2 la ape yang kite buat tuh
oke ko x kan.
'besa da kan'
(ayat my sweety)
hahahahahaha~
come2 here!!
sini aku nk share aku punyer
pengalaman selama sebulan aku jadik seorang
pelajar form 6 n as a pengawas.
GAHHH!!!!
hahahahahaha.
klaka kot.
macam2 aku jupe dalam skola tuh.
dahsyat tol la.
fes tyme in my life dak2
ponteng tahap gabang cam tuh.
fuhh!!
berpeluh2 aku n member lain kejar student tuh
hahahahaha~
nk suke sorg pon ader pakej dgn muke2
yang penuh semangat,!

kejar punyer kejar..!
tup tup lompat pagar depan mate kepale aku
sendiri tuh..!
kalu mase tuh aku pegang webcam da lame da aku
rekod aktiviti cam tuh
huh!!
buntu kot nk benteras bnd2 cam tuh.
hahahahaha
geng2 1 malaysia
salah konsep agaknyer.!
hehehehehee~
tak taw la ape yang aku hadapi
9 bulan akan datang,
maukurus aku gini.
bagus gak cam tuh an.
hahahaha~
so
majulah ke hadapan
tanpa masalah.
sekian!



3 kapten berkaliber.!!

No comments: