teman-teman

Thursday, January 27, 2011

..:: u are thE chosEn onE ::..

u are the chosen one that give
me a lot of spirit!
aku pon x tw sumenie ley terjadi
kepaade diri aku.
hahahaha~
klaka kowt!
at fes kenal 
sume malu2,.
kiput abes ar,
bila da makin ari makin mengenali,,
aku rase something datang
tanoe di undang kot,,
syg gler ar..!!
muax!muax!muax!
xkan dapat cari yang lain la
aku mayb cepat nk touching dgn dy uh
xtw la knp..
cyunk lebey kot,
hehehehehehe..
kate org orang 1 dalam sejuta tuh.
perh!!
11 januari bermula detik itu,..
fes tuh malu kot 
nk gtw
tapi.....
.
.
apekan daya
tanpa rasa segan silu aku

.
.
.
heheheehe~
bermulala kisah suka duka
kami bersama
v.f aka h.a
banyak bende share same
cam kapel la plak tuh.
hahahahaha~
papepon janji hepy da la,


wink2!! 

vanila fachLa!!

c u soon..
=)

No comments: