teman-teman

Monday, March 26, 2012

IM 20 YEARS OLD !

ASSALAMUALAIKUM :)
alhamdulillah dapat jugak aku mencengah masuk sini jap
wah lame jugak tak update blog ney
basi semacam ja tuh ...
takpela kan ,
aku tak lupa untuk datang kat sini 
okeh NOW view my title !
yeah start on 23 MARCH 2012
act IM 20 YEARS OLD ,

saya PENGGEMAR TEGAR utusan malaysia

alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi aku masih lagi mampu menerjah
alam fana ini ,.
terima kasih buat ibu dan ayah membesarkan angah hingga menjadi sebesar ini ,
terima kasih jugak buat teman dan sahabat yang mendoakan
untuk kesejahteraan saya ..
amin....
 semoga Allah membantu mempermudah urusan hari hari
mendatang dengan baik ...
terima kasih buat sahabat kesayangan yang sanggup berhabis
wang tuk membayar bil internet sbb buat
post untuk aku ,.
tenx yerp 
ney haa dy ,.
HAHAHAHA !
sempena genap 20 tahun aku ney
aku dihadiahkan satu potret wajah aku !
huwaaaa terharu coz first in my life ade orang nak bagi potret tuh ,,
tenx yerp adek nur fatin nabillah azmi 
sayang lorh nak framekan ,
tapi insyaAllah nanti cuba nak framekan


that a little i got ,
get very nive handmade !
sangat creative dear ,
tenx 

NUR HAFIZA TAHIRJUDDIN
~vanila fachla ~

semoga perjalananku disusuli rahmatNya ..
AMINNNN ~

No comments: