teman-teman

Thursday, March 8, 2012

WHAT SHOULD I DO ?

Assalamualaikum 
lame tak datang singgah kat blog yang hampir nak berkarat 
coz tua punya port ney tak lekang kua kan air mate ,..
sekarang walaupon moood tak pulih lagi
tapi aku datang jugak setelah semalam ( 7 MAC 2012 ) satu moment yang
akan terpahat dalam hidup aku buat selama-lamanya 
huhuhuhu
i cant says anything but i should depend all of this ,
aku merasakan apa yang aku tak akan terasa ,
hakikatnya aku tewas ,
takpela mungkin ini takdir buat aku 
tapi cita - cita aku cam ne ?
huhuhu
adakah aku akan kuburkan satu impian yang aku sangat gapai ?
mungkin takde kat jalan ini , pada jalan yang lain kita tak tahu ,
mintak maaf  khususnya my beloved parents sebab angah da hancurkan harapan ma n abah 
anagah tak mampu nak buat likes the others siblings ,
angah taw jauh di sudut hati tuh , tangisan dalam hati akan terukir ,
buat cikgu yang banyak susa payah buat cam cam program nak kami jadi cemerlang
tapi yang ney ja mampu bagi , bukan nak menconteng arang kat muka ,
result batch kami sangat memecahkan rekod sekolah ,
buat kawan kawan that we can do it 
buat insan yang menaruh sepenuh harapan baut aku ,
aku tak mampu nak tunaikan , mungkin aku mungkir janji 
dan sekarang aku tak taw mane aku nak tuju 
mampukah aku capai ke menara gading 
huhuhuhu ~
perit nak terima semua ney
tapi aku kene kuatkan semangat tuk terima ini semua
insyaAllah , dengan hati yang tak seberapa ,..
tahniah buat kawan kawan yang berjaya ,..
okela 
wassalam

No comments: