teman-teman

Sunday, April 1, 2012

MENYINGKAP HATI

ASSALAMUALAIKUM ,,
now aku luruhkan jari jari aku ney tuh tinggal tapak kat sini ,
now da 0040 am . but im still tak ley nak tido walhal aku memang penat ..
it oke lhaa kan tak kesah sangat lhaa ..
now jugak im was loading dengar lagu blog aku ney ..
dhaa lame sangat lagu ney coz pernah dengar mase skola dulu ..
alhamdulillah da jumpa .. destinasi cinta ? kenapakah ?
takde pape pon .. saje nak peringatkan sahabat agar cintailah Ilahi 
jika aku jatuh cinta .. jatuhkan cinta aku pada insan yang sangat benar benar cinta akan mu YA ALLAH 
amennn ~
*galop ! tapi tak lhaa sangat kan ..
sangat nak kuatkan hati dan pandang ke hadapan ..
nowdays aku kian dalam dilema .. huhuhu .. kadang-kadang aku pernah nak give up .
tapi takley meyhh ! sebab ? sebab Allah selalu membantu hambaNya .. even kita buntu ada jalan penyelesaiannya .. dalam satu mase aku kene brfikiran waras tentang banyak bende ..
mampu ka aku depend , walhal aku takde apa sangat nak laksanakan ..
mungkin aku da mula kene blaja tuk carry out our responsible . YEAH !
pandang lhaa pada sudut positif thinking .. 
pujuk lhaa hati tika waktu kekuatan kian luntur ,.. kuat kan FIZA !
saje nak beri semangat pada diri sendiri .. Ya Allah kenapa lelaju ja air mate ney ..
huhuhuhuhu ... :( moga aku mampu berteduh di rendang kasihmu !
kuatkan lhaa hati dengan dekat pada jalan-jalanMu ..
dalam tika aku menerjah hari-hari yang mendatang tika aku masih bernafas 
berikan lhaa apa yang terbaik ..




takde yang terbaek untukNya melainkan kita selalu dekat pasaNya ..
dengan penuh harapan aku ..
dengan segala apa yang aku buat adalah langkah yang terbaek
amenn ~
aku terima apa adanya jika ini adalah takdirnya ..
wasalam


> NUR HAFIZA BINTI TAHIRJUDDIN <

No comments: