teman-teman

Saturday, April 14, 2012

ALLAH SAYANG HAMBANYA

ASSALAMUALAIKUM :)
masih lagi kita bersua dalam bicara tanpa tatapan .
normal situasi dalam berblogger , alhamdulillah ..
Allah sayang hambaNya , kasihla pada Ilahi agar kita dapat mengecapi bahagia
maafkan lha kesilapan orang laen setiap detik agar tiada dendam tercipta
AMEENN ~~~
Allah masih beri kesempatan buat kita tuk menjejaki rona rona kehidupan yang mendatang dengan sempurna di sisiNya .
syukran jazilan Ya Allah .
hidup ibarat roda kan . kita tak selalu ke berada di atas dan tak jugak kita bertapak di bawah
baru baru ney aku di duga dengan pelbagai cabaran . hanya Allah saja yang tahu apa yang terbuku di hati
dan aku masih belajar tuk menjadi seorang yang sanggup mengadapi apa jua cabaran Ilahi mahu atau tidak
itu di namakan lumrah atau rencah kehidupan .
dalam sekian 20 tahun aku di besarkan sebagai seorang insan bernama NUR HAFIZA TAHIRJUDDIN
inilah kali pertama aku memberani kan diri tuk buat pemeriksaan kesihatan . alhamdulillah aku masih lagi stabil
cuma beberapa bahagia agak kurang baik . walaupun luaran kita tidak kelihatan kesan sakit .
Allah duga kita melalui sakit dalam . kita hanya dapat berikhtiar dan tawakal kepadaNya . mungkin ini ujian kan . so aku nak sarankan agar buat la check up agar kita dapat mencegah daripada mengubati . tak susa kan ?


sakit itu mengugurkan dosa kecil 

semoga sahabat dapat menjaga kesihatan dengan baik AMEN ~

No comments: