teman-teman

Tuesday, June 19, 2012

EXPRESOO THE FEEL

Assalamualaikum .
selamat pagi buat semua readers . i be here to express my feel .
now rolling on tip top song that DIRIMU SATU by ungu . renungkan lirik nya .
hari ini aku datang lagi kat port ney . saje nak naip naip bagai coz tak tahu nak buat ape kan .
maklum lah today lepas solat subuh tak membuta . tak tahu la nanti aku butakan mate buat seketika .
hah alang alang dah bangun pagi ney kan . saje nak breakfes awal awal .
makan la aku ney kan . puii . last last kua an balik .
atototototototo . lapar dari semalam . tapi tak dapat nak makan .
alwez jugak jadi gini , dah dua minggu cam ney . lebey tak yah makan .
so k la try sket sket .
stress ke ?? mungkin jugak la kan coz tak bese dengan keadaan yang melanda .
mane la aku ney buleh pikir tuk nak buat keputusan yang secara mendadak .
tuh mase depan bukan men men . huhuhuhu maybe aku dah hampakan harapan ibu bapa aku .
tapi alhamdulillah . ibu bapa aku faham . terima kasih kerana memahami situasi angah . kalu ade rezeki angah sambung blaja tak pun angah try la bergerak mencari halaun baru . INSYAALLAH .
aku akan cuba selagi mampu . big THANK to our supportive !
semoga Allah saja yang dapat membalas nya tuk mereka .
amen ~
thank to my bestie . husna n ain tuk kunjungan aku tak terengganu . wah rindu nak kumpul ramai ramai cam tuh .
walaupun aku rase tak ramai tapi rase cam 10 orang yang datang . osem la masak banyak banyak . aku makan ja then aku kua kan balik . membazir tol la .
yela kan sementare aku ney menganggur ney aku boleh la melawat kawan kawan lagi . tak sabar nak jumpa u oll ramai ramai nanti .
insyaAllah panjang umur kita jumpa agi .
okela i stop here .
wasalam .
salam rindu tuk awak . ! :)

No comments: