teman-teman

Monday, June 25, 2012

HOW MUCH VALUE OF STAY STRONG ?

Assalamualaikum :)
In the most beautiful world and beautiful rahmat Ilahi .
Alhamdulillah aku masih lagi berpeluang menikmati nikmat kasih sayangMu
terima kasih buat sahabatku ASMAA yang sudi kongsi kan ilmu siket . tapi siket tuh impak banyak !
sape tak nak jadi muslimah sejati ? semua muslimat impikan tuk jadi sebaik-baik umat kan .
adelah dapat siket info yang buleh aku gunekan dan aku nak kongsikan . kalu kita tahu walaupun satu pasal agama . kita buleh kongsikan . tak salah , aku pun masih lagi cetek dalam ilmu ilmu tuh . tapi aku CUBA untuk dapatkan nya . kenapa kita mampu untuk cuba nak cari duet tuk kesenangan hidup tapi kita tak berusaha nak cari kesenangan untuk akhirat , HUHUHU :(
yelah kita tak dilahirkan sesempurna itu . tapi jangan guna kan ketidak sempurnaan tuh sebagai benteng untuk kita . apalah sangat kalu kita meluangkan mase sekejap untuk akhirat . oke orang cakap wak sedap sokmo hakikat nye xde !
huh !
cubalah untuk kuatkan hati kita tuh tuk menempuh segala ujianNya . bila kita diuji maknanya Allah sayang kita. plez nak jadikan orang lain sebagai alasan . ya walaupun kita jatuh berulang kali sekali pun . tapi berusaha untuk melantun kembali dengan lebey tinggi ! ingatlah semua itu diturunkan untuk menjadikan kita semakin kuat dan semakin hebat .kadang kadang kita terfikir , kita baru ja nak rasa kebahagiaan dan keceriaan tiba - tiba di tarik kembali . Ya Allah . rasa cam tak tentu hale . berpinar pinar aku rasa . tak kuat nak tempuh tuh semua . tapi mungkin ini terjadi bersebab ! mahu or tak mahu semahu mahunya kita kene jugak rase ! walaupun berderai hati tapi Allah itu ade tuk hambanya .

: SOMETIMES ALLAH TAKE EVERYTHING AWAY FROM US SO WE CAN LEARN THE VALUE   OF STAY STRONG :

No comments: