teman-teman

Friday, January 4, 2013

Officially Im NEW !

SALAM TAHUN 2013

OFFICIALLY IM NEW
2013 make my dream will come true peliss >.<
that the new ?
in getting start our life story for this year with new heart , new lifestyle , new journey and new thinking .in the other side everything i wanna it CHANGE ! no more kisah 2012 bawak masuk ke 2013 . orang cakap cite sini abes sini . kalau orang bole buat kenapa aku tak cua buat kan ? so ?
insyaAllah itu cabaran kot buat aku . hope dengan ape yang dah tertulis aku kene la terima 
this year im gonna be 21 years old . oh mai oh mai .
kalau ade jodoh kene cepat cepat la . hahaha galop scene ! kalau da jodoh kuasa Allah semua nya .
tahun neyh bukan fiza yang dulu dah . kene la matang siket kot . amek kau fiza , maybe dengan pengalaman yang aku belajar neyh mungkin bole tabahkan hati . aku rela kan ape yang dah berlaku dengan redha . mungkin dulu aku buat silap , silap dengan Allah . ape salah aku menerjah peluang kedua , opss tiada peluang ketiga dah . cukup ah sekali dalam hidup kan . wink wink . thanks to my sayang sayang yang membantu untuk terjah alam baru neyh . sekarang baru rase susah nyah bila dah semakin dewase , yang mencabar tuu ialah life , ouch , saving seyh , kot nanti nak kawen acaner an ? nak bantu adek2 yang ade 2 orang lagi neyh , nak bantu ma dengan abah . buat mase sekarang Alhamdulillah , parents banyak agi support dan aku makin homesick , anak manje an mane bolee jauh2 dari mereka yang aku sayang walaupun aku tahu itu dekat jee . hehehe , restu ibu bapa penting uat aku . 
hope parents pun restu dengan pilihan hati aku . LOVE ollss .
insyaAllah aku akan cuba buat yang terbaik . nak tengok semua getting smooth .
AMEEEN 


No comments: