teman-teman

Friday, January 11, 2013

That Something There :)

Assalamualaikum peeps .
Salam jumaat yang indah pada 11 JAN 2013 . Hope everything gonna be oke guys . Alhamdulillah today genap dua tahun nuriznabilah . even kita da dengan tak seperti sebelum . rase itu maseh ade . walaupun pun aku tak luah rase aty tuh kat kamu , im still like before , tapi depend on you la pulak . kalau still same Alhamdulillah . kalu tak nak buat cam ney . semenjak berangkat nyer aku ke negeri sembilan , semua dah lain . Hmm . nak cakap kecewe tuu ade la jugak mase mula mula , tapi bila da mintak nasihat dengan orang yang bole pakai , aku mula sedar yang keindahan bukan akan selalu berpanjangan , asal aku tahu yang rasa sayang tu masih ade da buat aku rasa dihargai , terima kasih sedar kan aku dengan ini semua . mungkin ade betul nya setiap kata katanya yang kamu lontar kan dan aku masih ingat sampai sekarang . duhai adek sayang , sis da lupakan semua pahit tuu . tapi macam mane sis nak manisnya pulak , yang lepas bia la berlalu , jangan dikenang dan di ungkit lagi . bende dah nak jadi , kalu kita ikhlas , insyaAllah semua berjalan baik . tak sume itu akan bersama , biasa la roda kan , ade kala kita rase macam dunia neyh kita punya . tapi kita jugak yang lalai bila diberi ganjaran tuu .so jangan bimbang ah , even kita selalu jarang bersua , contact bagai , adek alwes je bersama sis coz you are apart of my life , thanks dapat kenal dengan family adek , mungkin tak semua orang akan rase ape yang sis rase sekarang mahupun sebelum nyer .
* adek selamat hari ulang tahun nuriznabilah yang ke 2 . hope one days you will understanding wat happen with serounding now . semoga adek bertemu dengan apa yang adek nak gapai . kalau adek bahagia hepy , sis turut tumpang same , semoga ukhuwah neyh adek jage la baik2 . iloveyou much :*

ku abadikan kenangan 

No comments: