teman-teman

Saturday, February 12, 2011

mimpi semalam.?

kisah niep masih berlegar2 kat memori aku.
so scared!!
aku harap bende nieh tol2 ta jadi kat aku.
satu hari uhh..
xtw nape nie ley jd.
at fes.
.
.
.
aku duk dengan my sweety aku.
then dy un datang ar umah aku,,.
tapi tuh mmg bukan umah aku..
aku pon ta taw kat ne.
k then kami un cakap2 la dengan mak aku,.
tup tup..!!
aku dgn dy cam gado la posen.
then dy lari ke arah tempat yang cam ader tasik gitu la..
kejar punyer kejar la an..
my sweety un tergolek2 at kawasan yang bercuram
n bawah curam uh ader cam nk kate tasek
xla sangat coz cam tempat lombong2 kot.
ntah pape la.
dy tergolek n terus masok dalam air uh.
aku punyer la terkejut dan x tw nk buat ape
aku pon teros terjun lorh
nk selamatkan dy,
renang punyer renang la aku dapat pegang tangan dy.
aku un bawak nek kat atas darat.
alhamdulillah dy oke,.
ta lame uh aku pusing katblakang balik
last aku nmpak fon dy terampung at permukaan air
aku un terjun balik nk amek fon uh.
huhuhuhuhuhu..
betape sdey nyer aku mase uh.

lame uh kan 

ader lak kesah len
niep tentang bff aku plak si asmaa.
ntah ape aku jupe dy mase dy nk jemur ken kat hostel
tapi an
tempat laluan nk ke jemuran uh memang
ngeri la,
cam nk terjun bangunan jer.
then aku sempat halang dy tapi dy buat derk jer,
aku ingat lagi hanger dy un jatuh kat bawah.
aku terus tarik tangan dy.
takot nyer dy jatuh,.

tapi an sume niep sume nyer aku adaptasi dari
mimpi aku.
niela akibat tido lepas subuh!
bhahaha~
tapi memang nk nges la.
ta sanggup tgok orang yang aku sayang dari cam tuh.


mimpi nie mmg buat aku teringat-ingat la,
hanya ALLAh saje yang tw.!


No comments: