teman-teman

Thursday, February 3, 2011

our sadness will never let go..!


Ya Allah, kenapa aku terpaksa lalui semua dugaan nih. 
macam mane aku nak handle masalah nih. 
aku da semakin keliru sekarang nih.

kenape mesti aku yang rase??
pernah ke orang lain akan merase
seperti yang aku rase??
penat derr!!!
kita ta perlu la nk syunk orang lebey2.
takot2 kite yang lebey2!
rite??
hati manusia boley berubah2 even aku
sendiri pon gitu bile da nek cuak!
hmmm!
kalo syunk nape buat cam ni?
bukan ape yang ku pinta.
ta swoh pon alwez msg
or col aku!
huh!!
came on ar.
memang amat pedih ar kalo
something bad happen!
perh!
gelap dunia,,tapi ader satu jep
yang boley buat aku become smile when 
i hear that voice it give me spirit!
yang jelas aku syunk dy,my fren expecially
"aishah n semaQ"
and my beluved fren G 10
aku harap ukhuwah niep
kekal sampai bile2.
umat Islam itu bersaudara!
rite??



" kdng2 kta berdoa untk kuat,

tapi bnyk pula dugaan yg dtg...

kdng2 kita mntk cerdik, 
tapi masalah pula yg bertandang...
kdng2 kita mntk kbahagiaan,
tetapi huru-hara pulka menjelma....

dugaan menjadikan mental kita KUAT..
masalah menjadikan kita BERFIKIR...
huru-hara menjadikan kita TABAH...

SUBHANALLAH...
betapa hebatnya ALLAH...
semua aturannya ada HIKMAH 'tersembunyi'........"


2 comments:

semaq ali said...

saba yeahh. .
i oweys support you. . .:))

inivaniLa said...

tenx.
i alwez need your supported.