teman-teman

Friday, February 11, 2011

oohh my kinder bueno.!

ooh my kinder..!
knp la kinder so sweet..
nape la ta se sweet reality??
aku da jupe satu penemuan bawu!
u all nk taw pe??
.
.
.
.
[ kinder bueno ]

*mood::not in good mood.
dalam ketidak moodkan aku niep masih punyer
hati dan perasaan tw,,
so sape nk kesa an aku??
tengok!!!
huh!!!
tapi sabar tuh masih bertakhta dalam hati ini..

nape aku asyik duk dekat2 dengan blog niep yep?
anda tw knp?
kat cini la aku boley gtwkan ape yang aku rase,
nk gtw org ta sampai ati.
t susa an orang jep.
manusia memang ta lari dari masalah.
rite???
ooh my kinder!!
ta sampai hati aw nk makan sorg2.
org cakap kalo share uh lagi besh!
tapi an boley ka?

lu pkir la sendiri


dimanakah kamo saat aku terpuruk sendiri?
i alwez harapkan u aw!
tapi........
.
.
.
.
.
k la daa~

No comments: