teman-teman

Monday, October 10, 2011

C H E N T A H A T I ! ! !

Salam,
Lame ta singgah cini
Aku juz usha2 jarak jao jah
Cam xde mood nak naip
Gpon take much time bila duk cini maklumla
Ney la tempat aku time nak luah an ape yang aku rasa
Nak di jadikan cite yang buat aku ley lekat kat cini ney
Coz i wanna to impress my eksprezzo !
Agagagagagagagagaga !

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH
LAGI MAHA PENGASIHANI

Pejam celik
Pejam celik
Hanya tinggal beberapa jam jah agi nak menempa detik bermakna
Dalam hidup aku
Setiap 11hb dalam setiap bulan
Alwys mengingatkan aku tentang berharganya seorang insane
Dalam hidup aku ,,

SELAMAT  11 OKTOBER !!
(ase nak jerit kuat2 jah bia awop dgr)

Tapi aku dapat ucap dalam hati
Semoga sampai kepadamu ,,
Waaaa
Cam ta caye jah
Ta saba nak tunggu beberapa bulan lagi
Bulan ney genap 9 bulan kite !
Waaa kalau pregnant ley da dpt baby ney
Hehehehe
Grau jah ,,
Oke nak masuk part cies ney
Ehem3 ! ( betul an sore jap )
Selamat 11 oktober yup buat chenta hati kaka !
Iloveyoudamnmuch !
Suri hidup kaka dikala suka dan duka kaka
Kalu kaka sedey ,,
Kamo alwys ader by my side !
 Tenx buat segalanya buat kaka
Susa kaka nak balas sume uh !
Semoga Allah memberkati sume uh
Kaka nak kasih itu kekal sampai ke akhir nafasku
Ta de yang ley ganti sume uh selen kamo !
Banyak kan moment kite
Cam syok jah !
Hope u alwys keep in your smile
 T kaka akan miss sume uh !
Huhuhuhhuhuhu~
Kaka harap kamo dapat jage diri leklok aw,
Rajin2 blaja t ley masuk u same2
Then t ley rancang perjalanan yang seterusnya
Kalu sakit cepat2 p jumpe doctor aw
Makan ubat aw coz kaka xmo kamo sakit !
Kaka sakit sorg2 tak pe
Kaka akan senang hati bile kamo alwys bek2 aje

Kalu satu hari tangan kaka ta dapat gengam tangan itu
Kaka nak mintak maap banyak2 aw
Bukan kaka nak sume uh tapiiii kaka hanya menurutnya jah
Ingat aw !
Kalu ley nak jah setiap detik be with u
Kalu kaka da ta mampu buat sume uh
Jage diri baik2 !
Kaka nak mintak maaf jugak kalu
Selame  ney ader perlakuan,percakapan,perbuatan yang tidak
Menyenangkan kan telah senjage atau tidak telah diri ini lakukan
;)

For rest of my life i will be with
I stand by your side
To the end of my time
I will loving you !!

I think i should be here
T makin panjang an ,,
Okela mengundur diri dulu
T insyaAllah singgah sini lagi

Onceiloveyou !
Alwysbeingwithmychentahati !


 ~ kasihnuriznabilah  ~


No comments: