teman-teman

Thursday, October 27, 2011

OMGucci !


salam ,,
today im comeback home !
alwayz miss my home
act my room !
besh hari dapat duk umah
dari duk ostel uh ,,
tapi aku syukur dengan nikmat yang ader,,

on 29 okt t aku dapat p graduate !
yeah !
graduate buat kali kedua tuk waktu persekolahan
alhamdilillah dengan usaha tuk trial exam aku ley
jugak merasa p sane ,,
dengan dorongan dan sokongan family , adek tcyg n kwn2
aku dapat !! hohohohoho

nak share yang ney jah
agak tersentap bile dengar cikgu gtw yang
dalam dewan t taley snap2
mikir panjang aku ,,
tengah sibuk2 orang nak ciap an majlis uh
aku syok2 termenung sambil tengok
se group fotografer !
perrghh !
aku mula la berangan nak ader jugak jadi cam uh
coz uh salah satu minat aku 
tapi skunk da kurang nak amek hal2
camera uh
cam pe jah aku ney nak ye dyorng gune
camera pe
ingat an nikon ,,
last2 ....
adoi ,,
canon jugak dyorg gune ..
konfius yang mane yang oke
nikon vs canon !
aku kne buat kajian lagi ney
walaupon jelas depan mate canon the best
hati tetap nak nikon ,,
duhai chentahati mane yang kite mau yaa??
besh aw dapat cipta satu galeri !

GALERI NURIZNABILAH !

cun2 !

ney la keje aku
kalu hadap camera serah la..
oke la,,
 that all from me !


shame on me 
;)
vanilafachla !

No comments: