teman-teman

Friday, May 4, 2012

A DAY WITH KUALA GANU .

Assalamualaikum buddies !
Semoga sahabat still berada dalam keadaan yang baek , HAHAHA !
Lame sangat kot aku tak datang sini , malas kot nak update update bagai walaupun penuh kepale nak typing .
Yihaaa . Tengok kan post tajuk tuk hari ney * A DAY WITH KUALA GANU *
lagak macam kite tak duk ganu ja . padahal anak jati ganu dah tuh .
on rabu hari tuh aku dengan adek ak ney meme cuti la kan a.k.a OFFDAY .
plan la p ganu coz tak pernah lagi nak p ganu same same . syok amat la rasa macam tak nak balik ade la .
HAHAHAHA !
lawak sangat la kot , p sane nek ekspress siap . walaweyhh ! seronok sangat lha rase hati .
kiteorang turut di bantu oleh orang kuat jugak yang melancarkan perjalanan that means abg zie .
wah wah BIG THANK YOU to abg zie atas banyak sponsor tuh , sangat menghargai semoga Allah membalas jasa baek mu .
abg zie

thanks bagi kami kereta round round bandar samapai sesat
hahahaha !
semangat sangat lha kite ney sampai sesat tak tahu arah .
GPS tinggal pulak tuh . macam cacing kepanasan dha duk dalam kete .
rase cam frust ade la kot coz hilang punca .
konon nyer nak buat suprise kat kawan aku BUNA yang duk kat KT da uh .
last last kiteorang yang dapat suprise lagi besar .
setiap minit ley katakan aku kene col dy nak tw katne katne . kredit habes tak perasan .
Alhamdulillah , sampai jugak aku kat sane yang di pandu adek aku . THANKS adek .
wah lame sangat da kot tak sampai sane . datang awal siket daripada wedding kakak buna . sori sangat tak leh nak lame lame sembang .
then kami gerak to bandar . dapat guide pete siap takot nyer pior lagi . tapi sume da oke .
kami pun pusing pusing lhaa bandar tuh .
wah seronok sangat !
tekun bawak kaka jejalan

ganuku selamanya

bandaraya kuala terengganu

saya suka minum

that all the moment that i create on that days ,
rindu nak pergi lagi .
terima kasih spent time dengan saya MUAHXX !
wasalam

No comments: