teman-teman

Sunday, August 5, 2012

Bicara Hati

Assalamualaikum dan selamat pagi :)
Cuace mendung je tuh , enak kalu tido kan ,
Alhamdulillah , hari ney dah 16 ramadhan . begitu nikmat kurnia Ilahi .
Today mood da kene balik kolej . nak sambung seminggu lebey lagi before balik raye .
rindu kawan kawan dan kakak mentor kat sane :)

Oke , aku hanya mampu tuk buat coretan kat sini . walaupun pun berat aku nak cube tempuh . tapi aku harus buat jugak . Syukur la dengan rezeki yang Allah da kirim kan kat kite . Hargai la dengan sebaiknya . Jangan la merasa kan kekurangan itu satu penghalang tuk kita meneruskan kehidupan kita . Dan tak patut kita salah kan takdir . Ia dah memang surat tersurat kan . Aku hanya mampu menadah tangan memohan pada Ilahi . Mungkin ney dugaan buat aku . Kalu aku terus ginim ape pun tak jadi . Nak tak nak aku kene buat jugak . Cukup la aku susah kan orang lain . InsyaAllah , dengan kudrat yang aku ade , slow slow la jalan . Orang lain tak faham ape yang kite rase , hanya aku dan Allah saje . Hanya berbuat ape yang termampu .  Perjalanan masih jauh beribu batu , cukup la aku dapat melihat wajah insan tersayang sebagaipembakar semangat . Maaf , jika aku  bukan fiza yang dulu . Mungkin aku banyak menyendiri daripada berkata kata , Dah ! aku dah tak sanggup nak tengok orang susah kan demi aku . Ya Allah . erm kalu sahut tuk pergi jauh sebab aku nak tengok cam ne kat tempat oraang , bukan nak risau kan dyorang . Maafkan saya . Orang cakap , bersusah susah dahulu . bersenang senang kenudian . Semoga Allah tetapkan hati hati kami . wasalam

No comments: