teman-teman

Wednesday, August 22, 2012

Eid Mubarak

Assalamualaikum .
Dan masih belum terlambat aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin kepada seluruh umat Islam di dunia fana neyh . Today da raye ke 4 da . Alhamdulillah . Kita dapat lagi merasa nikmat sampai ke hari ini kan . Macam mana dengan suasana raye kalian yerp ? syok ? best ? hope sume oke oke jep tw .
Alhamdulillah . tahun ini aku dan keluarga merupakan tahun pertama menjalani ibadah puase dan meraikan hari lebaran di TERATAK KASIH SAYANG :)
lebaran penuh makna , kami mengenakan busana KELABU mix KUNING tahun neyh . hahaha . dalam keurgent nan tuh. tapi semu berjalan lancar . tapi lebaran kali ini aku rase something yang terkurang . takpela nak buat macam mane erk .
tahun neyh lebaran buat aku tak seceria sebelum . :(
bia la simpan dalam hati je kan . tak perlu lah nak bising bagai . aku masih boleh bertahan , insyaAllah .
senyum kat luar tak bermakna dalam hati pun turut senyum . abaikan . xde ape yang terpenting dha sekarang kan . haluan sendiri . bila bergema takdir raye .sayu nye hati ini Ya Allah.
Ya Allah aku rindu ! rindu sangat !
tahun neyh aku tak banyak nak gerak .coz on second raye got bleeding nose and high fever .
takpela aku tahan jela .hope kesihatan nanti lebey bek .
dan tak lame dah nak kene balik kolej !
tak suke nyer . aku ade kat sini orang tak kisah kan .
semoga kebahagian anugerah keluargaku . amenn

WASSALAM


No comments: