teman-teman

Thursday, November 15, 2012

Hijrah La Aku

Assalamualaikum peeps ...
Salam Maal Hijrah 1434 buat semua muslimin dan muslimat :)
Oke bermula buku baru pada detik ini dan tutuplah buku lama . Aku harap semua akan jadi oke bila mencatat buku baru neyh . Aku sangat lah berharap InsyaAllah diberi kehidupan yang diberkati olehNya . mohon dipermudahkan segala urusan . Aku berazam agar tahun ini lebeyh mematangkan aku tuk buat keputusan yang baik dalam kehidupan dan dapat terusan mengejar zuhud Ilahi . Semoga menjadi anak solehah buat keluarga dan agama . Alhamdulillah , detik baru dicatat dengan aku redha setelah berfikir dengan sehabisnya , mungkin segala yang terjadi ade hikmah tersendiri disebaliknya . Allah maha mengetahui kan . YE ! aku yakin janji Allah buat hambanya . takpela luka-2 yang terparut kat hati tuh ambil positif. tapi sampai mati akan aku kenang . ngee ~ jauhkan aku dari semua neyh dah . aku dah rase cukup tersiksa dengan semua nya . biala aku bawa hidup aku . terima kasih :) tuk yang dah lepas astargfirullah . dan untuk yang akan datang insyaAllah aku dapat buat yang terbaik .


maka dengan ini DAIRI SKYLR mula mengorat langkah buat julung kalinya . InsyaAllah yang baik datang dari Allah , yang buruk datang diri hamba nya yang lemah . Amen ~

No comments: