teman-teman

Thursday, November 1, 2012

NOVEMBER

Assalamualaikum peeps . Hows you olls there ? Hopefully everything gonna be oke . Lame seyh jari jemari aku tak menari balet kat sini . Ngee ~ takde ilham nak update . Now aku tuka mood blog la sket pada bulan baru neyh . mood blog neyh terkadang ikut mood aku jugak :) . today dah 1 NOVEMBER so maybe sekejap seyh mase tuh berlalu . mase alwes cepat jeh berputar if kita leka dengan mainan dunia neyh. Hopefully this month it comes more better than before . aku pun dah boleh siket-2 kuat kan jiwe lame-2 oke la kot ~ hehehe . its oke sume manusia akan merase perasaan tuh . Bagi aku , jiwe aku untuk itu mungkin akan terhakis jugak kot if dah nak cam tuh sangat kan . so kite flow keadaan semasa . Ngee sedar tak sedar maybe ini dah masuk tahun ke-4 . Genap laa 4 tahun cerita hidup aku . Tapi tuh sume duluuu ~ hahaha . sekarang aku nak kejar ilmu dunia dan ilmu akhirat la pulak . Stopla kejar manusia . hahahah . opss ~ dear sori ~ semoga plan november akan berjalan dengan baik . Yang baik itu datang dari Allah , dan yang buruk tuh datang dari hambanya . neyh la sedikit intro for muka baru . See soon . amen ~ wasalam


No comments: