teman-teman

Friday, September 16, 2011

IF TOMORROW NEVER COMES . . . .

salam.. loading . . . . . . . . . . . . . . .
Esok tidak menjanjikan apa2..indeed..
if tomorrow never comes, will u be glad or sad?will u be ready to leave the love u have?but if there's tomorrow..what will u do today??will u still live like yesterday or live like its ur last day?

hari ini kite masih bersama..esok kite mungkin akan terpisah..
hari ini kite sihat..esok mungkin kite tiada lagi di dunia..
hari ini kite kaya..esok mungkin kita akan miskin..
hari ini kite mencintai..esok mungkin kite membenci..
hari ini dia datang..esok mungkin dia pergi..

sekiranya esok yang kita harapkan tidak menjadi..sekurang kurangnya kite tak kan menyesal kalau kite lakukan apa yang kite nak hari ini..
sekiranye esok orang yang kite sayang pergi meninggalkan kite..sekurangnye kite tak kan menyesal kalau kite sudah lakukan yang terbaik untuk memilikinya..
sekiranye esok kite menangis dan meratap atas sesuatu..sekurangnye kite tak kan menyesal kalau hari ini kite tersenyum gembira..
kerana esok pasti ada..tapi esok itu belum pasti untuk kite...

life really uncertain..we dont know what tomorrow will bring..why not be nice to everyone just for today??just in case its your last day to be nice to someone else's..then..u will be no regret for tomorrow if anything happen..Regardless of who u are..how well off u think u may be..how much ur lover love u..how rich u are..but still..bad things can happen...so..hargailah seadanye hari ini dengan menghargai orang lain seolah olah esok belum tentu dijanjikan untuk kite menghargai dia lagi...
kalaulah aku tahu esok dah tak de untuk aku dan dia..pasti hari ni aku akan layan dia baik2..
kalaulah aku tahu hari ni adalah last aku tengok die tersenyum..pasti aku akan buat dia ketawa dan tersenyum bersamaku..
kalaulah aku tahu ni adalah last time aku tengok die tidur..pasti aku akan menemani die dan berdoa supaya tuhan merahmatinya..
kalaulah aku tahu ni adalah last time aku dengar suara die..pasti aku akan video tape every single words yang keluar dari mulut die supaya bile aku rindu.aku bleh play it back..
someday korang akan sedar..KALAU itu dah tak berguna lagi..so why waiting for tomorrow?why not today??
i hope i can create own memories with lovely person beside me !
semua nya telah termaktub an , sedar ta sedar kita akan lalui itu guys !
kalu boley sume nak buat tuh aku mesti nak take pic !



pic  tyme raye at skola
taun depan da ta dapat at skola da

shame on me !
oke ,,
;)
wassalam

No comments: