teman-teman

Wednesday, September 28, 2011

PENA BISU !

sape kah aku ?
ntah nape mood damn sangat2 ney ,,
setiap ape yang aku buat sume ta kene !
cam pe jeh ase skunk ney
cam . . . . . . . .
malas nak cakap ja
aku pon da tak taw mane aku nak tuju
mane aku nak lepas kan pe yang terpekung di dada ney
sedey amat !
act really need u ,,
but ...
tak sama kot cam dulu
aku hanya akan jadi diri aku sendiri
pasrah la fizaaa oiii 


lemah longlai menguasai diri aku
ta mampu berdiri sendiri aw
walau pape pon jadi
aku kene jugak teruskan hidup2 tuk akan datang
maybe sume ney dugaan tuk aku
walau aku derai air mata darah un
aku tak rase like before
waaaa~
time ney aku akan bukak file contengan aku
kat situ jugak aku akan luahkan pe yang aku rase


conteng sampai abes kertas yang ader
tuh jeh yang mampu aku buat ,,
 oke la
da ta sanggup nak duk lame2 kat cini
penuh aku tulis t an
oke la
semoga ia menjadi memori dalam sanubariku !
tenx !

No comments: