teman-teman

Monday, September 5, 2011

kecewe !

mood lepas dapat result ,,
sangat sedey ,,
dalam hati ney nanges bengkak hati2
aku kecewe dengan diri aku
ta dapat nak dapat kan apa yang di target kan
mintak maaf !
setakat ney jeh aku mampu tuk saat ney


ma dan abah ::
angah bukan nak kecewa kan harapan ma n abah
tapi angah ta mampu nak melangkah lagi ke tempat tuh
angah harap ma n abah faham ,,
angah pon ta sanggup nak tunjuk result tuh at abah n ma
t ma n abah malu ,,
tenx bagi support
walaupon ma n abah ta bace pe angah tulis
angah nak luah at sini
doakan angah dapat yang terbaik



adeQ n family::
maaf ta capai target 
tapi kaka angah akan berusaha !
neeed our support ,,


kawan2 tersayang ::
tenx to celup,ayu yang banyak ajar aku !
aku da buat yang terbek da
bravo tuk korg dapat 3,0
aishah ugak !




mood hiba ney buat aku akan tetap ke depan
insyaAllah aku akan !!!
sebelum semakin banyak air mate aku takung at cini
aku beredar dulu
oke
nak kene balik hostel !!!
oke selamat sume
salam ,, 

No comments: