teman-teman

Friday, September 23, 2011

T.T

dengan mood yang ta tentu hala
di saat ney macam2 bermain dalam pikiran aku
sedang aku termenung . . . . . . 
tibe2 teringat kat arwah mak . . . . 
tanpa segan silu aku mengeluarkan airmata tanpa henti
rindu nyer nak duk dengan mak. . . .
tapi aku hanya mampu tuk sedekahkan al-Fatihah untuknya
walaupon da setahun lebey mak pegi tapi kenangan masih
segar dalam ingatan aku. . .
tiap kali aku nak masak nasi goreng blackpaper
aku always berharap nasi goreng uh akan
jadi mirip2 resipi mak.
tapi memang taley nak chalen ar
yang uh lagi kaw !
waaaaa...
sobs . . sobs . .sobs !

aku bersyukur dapat tatap wajahnya buat kali akhir
buat ko iffah
ko kuat oke. .
mak always nak anak dy gembira
kita tetap akan merasa pemergian insan tersayang
cume cepat or lambat jeh..

ingatlah pesannya !

No comments: