teman-teman

Thursday, October 4, 2012

CoretanKu

Assalamualaikum peeps :)
Hehehehe , rolling with hitz fm music here , how are you there ? today takde ape sangat la , juz nak kongsi bende alah neyh nanti kat sini . Act aku bukan seorang yang memiliki tangan seni dan kreatif , tapi aku suka tengok tangan tangan seni berkarya , KAGUM -_- kot . for example abah aku , abang aku then adek pompuan aku . pergh lukis memang jadi cam bende yang dy orang tengok , hehehe tapi kalu aku ? harem la sampai esop tak jadi . hehehehe . tapi bila stress , bosan , serabai , aku suka luahkan atas kerja .sampai ade satu fail tuk itu , mase fom 6 dulu ade la satu , nak luah rase sayang , rindu , marah , sume dalam tuh . so sekarang fail tuh aku simpan rapi . As full memory there , banyak sangat kenangan dalam tuh , hehehe , takpe tak amek hati sangat . 


hahahaha , oke kat atas tuh sume kenangan lalu , seriusly rindu sangat , TERJUMPA mase nak kemas kemas bilik . ingatkan tinggal kat hostel dah . inilah harte aku , selalu buat aku senyum sorang sorang kot , oke tak nak cite bende lame neyh . oke next .. bukak jalan lain pulak . hmmm bila lame tak conteng conteng neyh rase rindu la pulak kan . bila duk kat kolej tuh rase la jugak nak conteng conteng tapi takde peruntukkan kertas lhaa . Buku ade pun ngam ngam untuk english 2 bulan tuh , hahaha kedekut , yang paling ingat , pada satu hari tuh , ntah nape tersangat mengantuk dan bosan sebab si pun macam flow jeh kiteorang , tersangat la mengantuk sampai apa yang mr adam cakap aku tak tahu . then aku jumpa la kertas latihan sir bagi , aku pe lagi , conteng puas hati . hahahaha bila mr adam suruh aku tulis ayat kat whiteboard , aku tulis " WANI LIKES DRAWING ...... hahahaha ntah hape kawan aku plak kene . hehehe . sori dear . then bila duduk balik kat tempat aku , aku sambung sampai siap sampai habes kelas . >< , sengal pun ade . neyh lukisan nyer buruk giler .


this pute , model aku , hahaha takdela , neyh la teman aku suka duka , kan chomel -__- hehehe , thanks yerp being my bestie . rindu giler kat mung !! then after 2 weeks aku tinggal kan ACT , terharu dan agak malu bila tengok lukisan tuh korang tampal kat dinding , thanks guys . i miss you buddies . hehehehe , nanti jumpa lagi . tady terase la macam takde kerje sangat kan nak buat , aku bukak la tangan neyh then menconteng kaw kaw . hehehehe , this my TAGLINE ~ -SKYLR BUNGA - why ? because there something dengan tagline neyh , kan pute ? hehehehe . 


aku manusia ALEGIC dilema :'( 


Love the ways you are :)


skylr forever kot ? 


- TAGLINE - 


aku pun tak tahu nape suka sangat neyh .. 


kenape skylr ? kenape bunga ?
sume kenangan di Kolej Teknologi Alpha yang menggamit semua kenangan .
maybe sebab itu lah aku ke sane supaye pulang dengan jalan sekarang :)
terima kasih kerana tolong bukak kan mate aku .
hati berbunga , kan guys ?
ini jela kerje aku ,
tak cantik pun tapi dapat memuaskan hati :)
wassalam ...

No comments: