teman-teman

Saturday, October 6, 2012

Di Saat Menggila ^_^

apabila aku merasa terlalu bosan 
aku mula melakukan sesuatu yang kurang di untung 
kerana aku tak tahu nak habes kan mase selama berapa lame yang di berikan tuh
tengah texting dengan pute lagi la aku jadi gile kot
hahahaha 
ko buat statement tak leyh blaaah 


while texting neyh stop kejap 


make me hanger ?? 


 yes !
you're the one i need very much there :'( 


im always thinking about it more and more 


aku geram buat mase sekarang 
ggggrrr ~ aarrggghhh !!


daripada aku bising sesorang 
aku amek tindakan untuk diam coz memang aku cakap sorang-2


if i said you are my soul ,
you pulling me .
i miss my nuriznabilah damn much
i miss frenzz much-2
i miss my single days 
i miss to being like before 
i miss all the moment 
and

GIVE ME ONE MOMENT IN TIME 

guys I LOVE YOU

No comments: