teman-teman

Tuesday, October 2, 2012

I Love KEROPPI

Assalamualaikum sahabat :)
now kita dah dalam bulan OKTOBER ~
wah wah cepat betul kan mase berlalu memotong kita , so mula kan dengan jejak baru :)
tahu kenapa ? shupp ~ simpan dalam hati jeh kan ?
permulaan jalan buat bulan neyh , buang yang keruh ambil yang jernih 
rase sedeyh tuh memang tak akan pernah luput dalam hati aku ,
mungkin sapa bila bila , takpela Allah saje yang mengetahui nya . 
aku redho dengan apa dan apa bakal jadi . bukan aku putus semangat tapi aku sangat terluka dengan perbuatan sedemikian . mungkin itulah kali akhir buat aku untuk itu , InsyaAllah .
ngee ~ just forget it 
today nak bergembira dengan KEROPPI
jadi sengal bila jumpa neyh , seketul bantal kecik , hahaha .
kalah budak neyh , 
nak tahu kenape suke sangat bende alah tuh ? aku pun tak pasti . tapi my fes carton tuh ialah incik DOMO 
hehehehehe . 
neyh dia  time bosan kerje kot


love keroppi much-2 


auw auw auw ~


kat mane ade aku ade la fon pusake hati aku :)

itu saje 
sekadar nak bergembira :)
yeah ~
until we meet again wassalam

No comments: