teman-teman

Friday, March 18, 2011

ceritera hati.!

ting tong3!!!
mood::listening lagu rindu setengah mati.!
nie la port aku bile tyme jiwa kacau,otak serabai,minda blur
carik aku kat cini keh
hurm aku ta suka nk bebankan orang dengan
masalah2 yang aku hadapi
orang len pon ader masalah dyorg kan??
rite??
so aku pon kene la sedarkan diri
biasala hidup niep susa nk target pe yang akan jadi
tapi kan kenapa kalu rasa kebahagian tuh cam sekilas jep
ader kah aku yang salah atau sebaliknya??
boley tuan puan perkatakan sesuatu??
aku beringat dengan kata2 niep
kalu ALLAH nak tarik nikmat tuh sekejap jep
betul la tuh kan
so aku kenalah redo dengan semuanya
untuk senang kan citer dan hati2 manusia
ta susa kalo memikirkan sesuatu tuh secara positif
kalu kita memikirkan sesuatu tuh negatif nanti pikiran makin kusut
kenapa?kenapa?kenapa?
adakah something tuh akan xde expired nyer?
mood::malam2 yang penuh syahdu(ntah pape)
inikan yang dinamekan realiti kehidupan
nape org len je nk betul?
sedangkan ............
hurm....
skunk umo19 da cam nie
camne la nk lalui masa2 akan datang
aku nk jadi seorang yang BARU
tapi..........................................................
mampu kah aku??
sampai bila lagi nk jadi someone yang cam tuh
walaupon aku tw jawapn nyer nape masih
beginikan.
tapi kan kalu hidup 1 diri memang tertekankan
huh!!
masalah ta putus2!

masalah tuh bak pepatah niep jugak




air di cincang ta kan putus
samala dengan prob kan
prob ta lari dari dalam kehidupan
susa ke hah??
susa ker????
debusshhh!!
suka dalam duka?
terlampau suka hati merana
walaupon kita ta suke bende tuh kan
tamo la hati2 itu retak atau break!

sepi!sepi!
aku try nk penuhkan wishlist aku tuk 2011
niep!
mampukah aku?
INSYAALLAH..!
pengalaman tuh mengajar erti kehidupan yang sebenarkan
so??
kau tunggu pe lagi?
catch up bende depan mate
pesanan penaja dari smkaka turun-temurun
ANAK SOLEH MENDENGAR KATA


jangan jadi ________.!
full stop!!!

No comments: