teman-teman

Friday, March 11, 2011

ouch..! that you??

assalamualaikum
pembuka bicara..
now i'm here wanna share
bout something that alwez
make me happy
even one second.!
ouchh!!(cam gedix jeh)
hahahahahaha~
bukan selalu pon kan
hari nie 11 mac
macam2 da aku lalui
pahit,perit,pedih
sume da aku rasa
nak buad cam ne an
nk something uh kene la sabar
tapi habuan nyer 
memang menyenangkan hati
sayang dy ketat2
INSYAALLAH
sumber inspirasi aku uh
bukan senang nak cari sesuatu 
yang boley buad aku 
sangat2 menghargai nyer
ia ibarat mencari sebutir mutiara
di bawah timbunan pasir
memang dahsyat la
u are the best la..!!
chayala
mula2 kenal ta bajet ley
jadi sampai cam nie
that nice la


hari berganti hari
aku harap hari2 yang mendatang
ukhuwah yang terbina nie
akan berkekalan sampai
ke titisan yang terakhir
aku harap walaupon aku da xde kat
alam nie,dy akan terus menjadi insan
berhati nurani
sesaat bersamanyer pon
aku rase macam2 boley kami lakarkan bersama
love my kinder bueno.!

salah satu apa yang kami suka.!
KINDER BUENO

hope we can alwez be in happiness.!

ILYDM n IMYDM





No comments: