teman-teman

Saturday, March 12, 2011

L O V E Y O U


 " walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru
"



lagu ni sangat2 memberi impak
kat aku
cuba la hayati nyer betul2
kalu aku tengah berduka aku
tak kan dengar lagu nie
nia aku akan menggugurkan air mate
hukhukhukhukhuk~
saat getir gini akan mengimbau kan
kenangan2 yang indah
walaupon bende nie masih baru
tapi aku rasa cam da lame je bendi nie berlaku
ukhuwah filllah adaba abadan
aku harap aku akan terus dapatkan
support tuh untuk aku
lebih lagi dalam study
try to be the best
n make our my beluved parents
alwez hepy

akan ku abadikan semua yang telah aku
laluinyer.
aku harap penantian nie ta sia-sia
walaupon masing2 ader someone spesial
tapi hati kita ta jao2 kan
plez jangan terhapus ruang dan waktu
kita jumpa di ruang rindu keh



No comments: