teman-teman

Saturday, March 19, 2011

s a y a t a s u k a o s t el . . ! !

assalamualaikum
entry niep merupakan cam ne perasaan aku bile mood nk balik hostel
mood niep sama jep dari aku mula2
masok ostel dulu sejak dari fom1 sampai aku upper 6
hahahahahahaha fuh lae tuh cam ta duk mane
jeh at umah
bila da lame duk umah nie ase sayu + sdey nk tinggal kan
coz t bila da duk ostel da taley makan sedap2 yang ma masak,
taley hadap lappy,taley kuar jejalan,taley tido lame2,
manyak lagi loh.!
huh!! ( hit your heart )
cam ne la hari2 akan mendatang nie
kene perah kan minda dan tambahkan speed tangan
untuk writing2 dan writing!
duk at ostel plak macam2 atas diri sendiri
duk umah mesin ader swoh kerjakan 
makk aiii!
aku x mo lagi dengar jeritan2 binggit dari
miss lovalova a.k.a cik ayu 
bikin berasap babe !
kalu stat tgah hari tape nie asal bangun jeh da bukak 
perbicaraan tapi kire bgus la tuh
da la kene bangun awal2 then nk berebut2 mandy plak
ta suke!ta suke!ta suke!
tapi aku niep jenis bagi peluang 
kat orang2 yang ske mandy awal2 dulu
manusia kan ingat-memperingatikan?
hati berat mengata kan
katakan tidak pada hostel.!!
hehehehehe 
oppppss!!!
terlebey suda la..

kalo cam nie kan syok !


No comments: