teman-teman

Friday, March 11, 2011

sukan oh sukan.!

hai the bloggers member..!
aku actually ta tw nk masuk kan pe tuk this entry.
keh2.
cam nie la aku cite sket pape yang aku nk cite.
nie sal salah satu ape yang aku minat.
aku minat sukan tapi kan
sejak masuk 2011 nie satu sukan pon aku ta join
kalu mase skola lame dulu aku ske ugak
bk cebulkan diri dalam aktiviti sukan tapi
skunk di sebaliknya
taw la umor telah menjangkau 19 taon.
rindu nyer nk men tenis dengan menber2.
hukhukhuk.
da 3 taon ta men.
kalu men t an sakit tangan plak an.
ader hikmah di sebaliknyer.
tangan da injured men.
malang tol la.
beberapa hari lalu,
skola ader buat sukan olahraga,
haram satu acara un aku taley men,
hampe doe.!
dulu2 berpeluang ugak pegang
olahragawati harapan.
mase tuh bawu jadi harapan la coz
masih baru.
hahahahaha~
ta pernah target nk capai ke citu.
tuptuptup..!
name di sebut.
chewaaah.
kenangan uh.!
next.
aku jugak pengemar volleyball.
tapi camtuh la da taley nk join coz da lebey usia.
hahahaha~
cam tue sangat jeh


sukan paling syok.!

my beluved sport..!

No comments: