teman-teman

Thursday, June 2, 2011

:: lepak time with miss aishiteru ::

Terima kasih !
U know why ??
Coz i’m hepy !
U know why ??
Dapat kua jejalan dengan aku punyer miss aishiteru
Pe yang aku dapat hari ney?
Aku dapat kenal umah nyer
Nyamann ~~
Walaupon aku bawu da hadapi tekanan
Tapi aku masih mampu untuk lepak2 bersamanya
Sementara kerabak aku si cokelatcelup n si ainaishah
Tengok citer KARAK at cinema .,,
Bukan senang nak dapat time cam ney
Aku suke sesangat !
Malu pon ader coz lepas satu satu datang sanak saudaranya
Nak letak mane ntah muke ea
Tapi aku buat cool
Ma pernah berkata senyum jeh walaupon ta kenal sapa
T lame2 boley la ngam daripada buat sombong !
Rite ???
kalu lame lagi duk at umah adq aku tuh
Cam2 bnd da ley buat
Buat aku makin hari makin cyg !
Cyg kamo aw!
insyaAllah kalu xde pape datang lagi yep
k la
wassalam ~~

No comments: