teman-teman

Monday, June 6, 2011

:: SATU dalam bilangan tak terkira ::

assalam ,,
hai to all bloggers here ,,
i wanna to create the wonderful story !
walaupon aku holiday juz 24 hours
tapi memberi aku moment yang tersangatlah yang indah ,,
ta sanggup kot nak habes kan saat2 terindah tuh sama2
dengar lagu sama2, makan sama2 , buat pape sama2
banyak kot kalu nak story cini
tapii ----------------------------------------------->>>>>
TERsangat la cepat masa itu berlalu
da nak abes 24 jam tuh
ase cam pe jeh tuh
TERIMA KASIH.TERIMA KASIH.TERIMA KASIH
sumpah ta tahan nak nanges !!
aku tau kamo juge cam tuh ..
im so sori !
mayb next time insyaAllah jupe lagi
aku harap bahagia itu kekal larh
im seriously !
cam2 bende yang menarik perhatian aku
kan besh kalu alwyz dapat sweet moment cam tuh
nak selalu ade dengan aku.
look like a cute teddy bear !
wow !!
ta tahan sebak di dade ,,
semoga kamo alwyz being my babylove !
tuhan saja yang tw pe yang aku ase skunk
huh !
dugaan makin melanda 
semoga mendapat barakah daripadaNya ~
amin ~~

No comments: