teman-teman

Thursday, June 9, 2011

minat ?? masihkah ??

salam sejahtera ,.
moga2 kalian sihat sentiasa okeh begitu jugak aku ,
nak cakap sal minat ney ,,
korg ade minat tak ? i means suke buat pape time2 terluang atau
hobi ka?? ade ?
kalu aku la kan ,,
minat banyak bende ,,
kalu sukan minat main tenis larh ,,
xtw nape fes tengok kakak2 men dulu kat skola
ase cam teruja ( muke penuh kagum )
hari demi hari aku pon try punyer try tros masuk port ,
syok ugax !
men dgn2 dak2 yang pro mati aku ,,
kiteorg practice tanpe cg beb ,,
last kne join lawan dgn dak2 club tenis
aku pon tibai larh,,
start 2007 aku mle men wakil dungun
fes time tuh men sapa peringkat negeri
training makk aihhh ,,
nak tercabut kaki,tulang segala-gala nyer larh
ase cam sumpah xnak men !
DAMN !
men2 ugax sapa setahun slps tuh 
aku injured !
waaaa ~
tak berdaya nak angkat tangan ,,
slow2 aku taley sangat da nak men tuh
tapi minat tuh ade ker tidak ntah
nak men skunk xde teman ,,
sume nyer jao2
hanye raket larh jadi kenangan


satu lagi tuh.......
aku minat photografy 
but ,.....
.
.
.
.
.
.
.
.
u know what ?
lama kelamaan aku ase malas nak amek picha2 cam dulu
kalu dulu semangat bukan men
sapa terlanggar pape depan mate tuh
tapi aku masih sayang ini ----->>>>
cam2 ne pon setia pada ini !
hehehehehehehe ~
the best aku jupe
nak try yang len takot nikon majuk !
bahahahahaha~~ (ayt taley blah )
tengok mood plak aku ney nak amek picha pon
kadang2 smgt kalah tuan punyer badan tuh
abahh ,, nak satu boley? ,,, ( muke bodek ) 
pernah ugax berangan nak keje kat kedai gambar tapi xde rezeki
kot aku x jawab col mase tuh
melepas suda ,,
t lepas settle exam baru larh nak berbalik pada minat aku tuh
INSYAALLAH !

No comments: