teman-teman

Wednesday, June 8, 2011

result oh result !!

TEPAT jam 1853 !
result mula loading ------>>>>
argghhhhh !
dapat 2.415 je tuk mid exam niep
( TAK BERUBAH CGPA.TRIAL NANTI LEBIH BAIK )
petikan text dari cg aklima ,,,
huhuhuhuhuhuhu sedey yang amat !
gred aku turun !
A ta masuk list kali niep..
aku dapat 1B+ 1B- 1C+ 1D-
nape erk?
ohh my geografi knp aku taley nak kekalkan kau !!
ALHAMDULILLAH !!
syukur larh aku ta turun pointer tuh 
ma cakap " usaha lagi angah "
aku tahu dalam hati tuh ma agak kecewe kot
tapi ta tunjuk jehh
abah just keep silent 
abah tak ske aku tak jadi cam dulu
mane angah yang ske boom kan time dapat result 
kalu aku sedey tanpa sedar2 kan diri ta ke mane ugax
dah jangan bazir air mate uh dengan bende yang da lepas
jadikan satu titik to move forward !!
kali niep aku fail BM !
ekonomi aku naik taraf !
bravo ugax tuh,,
tapi cam ne dengan exam trial aku nanti ??
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu ~
dapat ke ape yang aku target ?
binggung !!!
tapi aku still ingat kata2 dari someone uh yang always 
berlegar2 dalam pikiran aku !
i will satu hari nanti !!!!!!!!
to my fren ainaishah,celup,ayu tahniah korg dapat best result !
t jangan lupa ajar aku okeh !
bravo tuk korg !

No comments: