teman-teman

Thursday, June 9, 2011

sweetsour !

halo2 !
coklat ka vanila ??
up to u larh ,,
pernah ase sayang kat someone tak?
ta kesah la dari sudut mane pon
90 ka 180 ka 270 ka
mane2 pon boley 
aku ta kesah
skunk mood agak DAMN !!
macam2 bende terjadi dalam satu hari
ade suke dan duke dan keciwaa ,,
u know why ?
yang ske uh dapat jupe dgn my babylovE !
suke sangat2 !
waaaaaaaaa ,,,
yang duke tuh tw result mid year
tapi syukurlah walaupon ta seberapa 
ALHAMDULILLAH !
yang keciwaaaa tuhh malas nak cakap
 ___*************************___
aku ney susa nak benci org
kalu da nak muak tuh
aku benci TERsangat2 !
aku tw ta bek aw nak benci2 ney
aku ney sape la sgt 
xde la kan jangan la buat ape yang aku TAK SUKE
dgn aku
senang jehh !
aku pon punya hati cam korg
aku nak jadi insan yang bek2 jeh
ta susa an kalo ta ganggu aku punya feel
kan ? kan ? kan ?
so??
org buat baik aku balas baik
org kuang sket tuh aku pon ley buat ugax 
itu jeh !





No comments: