teman-teman

Saturday, July 7, 2012

aku rindu SEMUA :(

Assalamualaikum .
salam sejahtera sahabat . semangat bangun pepagi neyp .
mood cam cam da dalam jiwe ney . tapi tak nak wujudkan lagi tapi tetap rase la sket sket neyp ! HAISSHH !
oke now typing typing tengah on air lagu blog ney . hahaha suka sangat duk ulang banyak kali . sedap tak ? hehehehehehe . saje jeh . faham betui betui naa lirik tuh . oke today da dah 7 JULAI 2012 BAHHH ! time to back to study larh nun jauh di sane . tak nak tulis panjang panjang nanti tulis dengan air mate .doakan aku selamat dalam perjalanan ke sane dan selamat berada kat tempat orang , hahaha padahal aku ney homesick much much even nampak brutal pun . wahuuuu ! nak buat cam ne kan , nak improve our knowledge sket sket . mane tahu ade rezeki fly oversea . AMENN ~~ nak ke erk trime tawaran tuh ? yang penting aku sayang sangat sangat nak tinggal kan rumah dan insan tersayang kat sini nie haaa . hadui make me think twice larh sayangs !! aku pergi dengan harapan InsyaAllah aku nak bawak kejayaan . normal words that i always heard , tak de la bukan nak pergi sesaje kan . kalu sesaje bek p shopping baju raye jeh . hahahaha .
dalam kepale ney hanya Allah saja yang tahu dan tak mampu tuk aku ucapkan .
nanti seriusly aku RINDUU RINDUUU RINDUU !! rindu kat ma n abah . how can i still alone at others place ! huwaaaa . rindu sahabat sahabat senget aku ! aku nak galop gane ekg ? spoken spoken kot aku . hahaha aku nak sangat kot bawak bunga tuh sebeb senang sangat nak jage . tapi aku biarkan duk teman dalam bilik aku jah . aku jugak rindu awop ! rindu sangat lhaa . jage diri bek bek taw  dan saya nak pulang dengan harapan yang besar ! saye takde depan mate . tapi dalam hati selalu ade .
wah ney da tahap gaban aku nak nangis ! fuhh !
to ALL I LOVE YOU SO MUCH MUCH !



: DI ANTARA BERIBU BINTANG , HANYA KAU LAH YANG PALING TERANG , DI ANTARA BERIBU CINTA PILIHANKU HANYA KAU SAYANG :

SALAM

No comments: