teman-teman

Monday, July 23, 2012

Kenikmatan satu penghargaan

Assalamualaikum para sahabat ,
Alhamdulillah , t0day dah masuk hari yang ketiga menjalani ibadah puasa di bulan yang mulia ney dan da genap aku 20 tahun 4 bulan aku bernafas . Mabruk , pengalaman berpuasa di negeri orang sangat menduga jiwa aku , Ya Allah jika ini ramadhan terakhir buatku , ku pohon agar aku dapat beri yang terbaik untuk kali ini . Huhuhu . Aku sanggup berada diperantauan jika ini yang aku dapat . Hm , aku tetap kuatkan semangat aku walaupun pahit yang aku rasa , tapi jika ini yang aku dapat aku serah kan pada takdir . Redha perlu dicari , oleh itu aku redha dengan apa yang tercoret di atas satu hamparan kasih . Mungkin satu kasih daku dah tak bermakna untuk di tatang . Bialah aku mencari dimana khilaf aku . Sori semangat aku dah luntur , tiada lagi diriku yang dahulu . Begitu cepat mase berlalu . Sudah suratan bukan kebetulan . Hiba yang aku rasa seperti tertusuk tusuk objek tajam di dada . Ya Allah , tak mampu ku menahan deruan air mata melihat insan tersayang , jagakan mereka untukku selamanya , insyaAllah jika aku masih berpeluang aku nak ja jerit kat dyorang yang aku tak nak kehilangan mereka !!! Akhir kalam sampai an rindu bersama doaku . Mereka dalam ingatan . Wasalam .

No comments: