teman-teman

Tuesday, July 24, 2012

I faced the pain

Assalamualaikum sahabat ,
Selamat bersahur untuk ramadhan ke 4 . Alhamdulillah masih diberi peluang lagi mengerja kan ibadahMu . Alhamdulillah jugak berterawih kat sini sangat indah , walaupun tak semeriah di kampung . Oke la tuh . Walaupun sakit tapi masih boleh buat kan . Biala ke titisan akhir , takpe mungkin satu ujian tapi tak enak susah an kawan kawan kat sini , sakit susah bangun aku k0rang tolong jugak . Ngee bukan tak nak amek ubat tapi nanti makan kos lop . Selagi aku boleh tahan aku bertahan . Aku pun dha tak sebelum ney n0 m0re kecoh kecoh . Orang cakap diam lebih baek , dah cukup aku tengok senyuman kat wajah korang n dengar suara ma n abah . Maaflah la kalu aku bersifat kemurungan . Memang aku begitu . Masalah aku bia aku simpan jeh . To tasha thanks sangat teman aku dan push up aku . Ntah aku tak dapat focus dalam kelas n for presentation ! Wat can I do for this . I need some spirit . Hm . Orang cakap no lay the chance for every gain , adat lha tuh . Huhu . Mungkin sedeyh ku tak bererti bagimu . For fes of all jadilah seperti pohon yang berbuah . Mintak maaf . Wasalam

No comments: