teman-teman

Friday, July 20, 2012

Bila hati mula berdetik . Hati rindu

Assalamualaikum sahabat ,
apa kaba semua , semoga sihat dengan limpah kasih sayangNya . Dah hampir 2 minggu dah aku kat tempat orang . Ouch ! Macam-macam ada dalam benak pikiran , hurm aku hanya mampu untuk mengadu padaNya . Ya Allah pe yang bakal jadik aku tak tahu . Ya Allah , kuat kan hati hambaMu . Sesungguh aku tak mampu untuk menahan nye tapi aku harus tempuh jua . Semoga penantian ini akan jadi anugerah pada masa akan datang . Huhu . Allah maha mengetahui .
Allah duga kita tanda Allah sayang kita . Takpelah mungkin satu masa akan hadir manis nya setelah pahit yang kita telan .
Tahun ney terasa sangat jauh dengan insan tersayang , walaupun jauh dimate tapi aku tak pernah nak jauhkan dari sudut hati . Rindu nye kat rumah , rindu nak makan masakan ma , nak tengok abah ! tak tahan ku tahan rindu hanya mampu mengalirkan air mate melihat mereka bahagia . kalu panjang umur boleh bersua bertemu pada hari yang mulia . InsyaAllah . Aku hanya mampu kirimkan rindu bersama angin lalu . Semoga bertemu dalam kasihMu . Ameen .

No comments: