teman-teman

Sunday, July 1, 2012

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KE - 15

Assalamualaikum .
salam sejahtera buat semua rakan rakan blogger .
fes post tuk bulan julai neh , here i come today to job down this entry .
fesly nak ucap kan selamat hari ulang tahun yang ke - 15 bahh buat my LOVELY skula lorh that nama SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA KUALA ABANG , DUNGUN . disinilah aku mula mendapat pendidikan yang seterusnya pabila tamat alam sekolah rendah . banyak sangat sangat kenangan kat situ , wah perit jerih suka duka bercampur baur lhaa . 5 tahun aku menangkap ilmu ilmu yang cikgu cikgu bagi . sekolah ney mula di buka dan beroperasi pada 1JULAi 1997 . hahaha akan datang perasaan gerun bila tiba 1 julai dalam setiap tahun . forget it lhaa .
alhamdulillah cam ney la aku sekarang . daripada tak tahu pape . boleh la aku pegang siket siket ilmu di dada . menjalani kehidupan kat skola tuh sangat mencabar lhaa kot . maklum lha fes tyme lorh tinggal asrama jauh jauh , dah la nak balik susa . kelentong baru boleh balik kot . hahahaha pak ustaz sabar jelah erk . walaupun dalam masa yang sama aku sangat tidak suka dengan sebahagian part hidup kan dunia sane . short fom bagi nama skola tuh orang panggil KAKA jah . ringkas kan . hahahahaha sape tak kenal skola tuh . dengan macam macam sejarah . tapi tak halang kerje buat aku kot . okeh life kat sane sangat sangat mengajar aku erti persahabatan . wahhh ukhuwah tuh penting kot . beria ria sume pakat jage . hubungan dengan senior junior ade batas . rase cam adek beradik dah . tapi kene pandai pandai lhaa kita jage diri walaupun kat ne kita berpijak . yang paling best . mak aku tuh la mak korang jugak . sebab apa ? sebab bila hari minggu parents datang anta makanan .maklumlha bukan selalu merasa makan makanan selain dewan makan tercinta . wahahahahaha . sweet kan . ney lah skola aku .

kat sini aku mula kenal apa itu permainan tenis . bagai nak rakk duh men . alhamdulillah men wakil skola . mula mula dari hanya melihat jep kakak kakak dan abang abang men . last last dyorang sudi ajar . kami berlatih tanpa coach pun . kesian pun ade kot , tapi ia tak mematahkan semangat kan. di bawanya kami hingga ke peringkat negeri . tahniah lhaa . men lhaa kita sampai injured sapa sekarang tak pulih pulih lagi . tapi aku tak kesah . rindu nyer nak men lagi . aku meme suka men . tapi ade lhaa sket halangan tuh . hah ! yang paling paling best duk sini bukan pe . sebab kat sini lhaa aku jumpa kawan kawan yang sangat osem !!!!!
kat sini sume kawan kawan oke . aku mula mengenali sahabat aku ney . kami dalam 12 orang . RAMAI !
bukan nak hidup berpuak puak tapi mane mane pergi mesty same same . tapi dha tinggal 10 kot . its oke . idealogi masing masing . aku kawan sume lorh . tapi memilih kawan pun . sebab mase fom 4 tuh kami tinggal 1 dorm satu geng ! wah rase cam rumah sendiri la pulak . sangat sangat sweet ukhuwah tuh . life yang paling best bila dah masuk fom 4 dan fom 5 . ingat lagi bila hari aspuri . batch kami perfom dikir barat . hah bayang la betapa sporting nyer sume . sayang aku xde picha nak tunjuk kat sini .picha sume hilang dahh . hehehehehe . dengan stylo2 nyer . yang paling hensem bila perfom mase fom5 ! semu ber texcedo !! gilak la . meme spoting lhaa batch 8 ! rindu nak jumpa semua !
teringan benor nak pegi tapi tak jadik lhaaa pulak . semoga karnival ney boley buat pada mase akan datang . InsyaAllah . akan aku abadi kan semua memori kat sini . terima kasih cikgu . sayang SMKAKA !

No comments: