teman-teman

Friday, April 1, 2011

23032011 terhebad !!

salam to all my blogger members !
lame da ta buad coretan kat cini
hakhakhak
cam2 bende pahit da berlaku at aku
sepanjang 2 minggu niep
lets me start fes okeh
 moment yang paling2 aku taley lupe ialah
on 23032011 
iaitu on 19th besday !!
mood sepanjang hari tuh ialah meh aku list kan
:: terpinge2
:: kehairanan
:: pelik semacam jeh
:: tertanya2
:: happy
:: serabai
:: bahagia
:: terkelu
:: ase di hargai

tuh sume baru saparuh
camni2 bile nk masuk jeh jam 12 malam on 22 mac tuh
si celup ajak aku p basuh baju
aku pon join jela,basuh punyer basuh aku ase cam
lame semacam jeh,bese kalo basuh tuh ta la sampai 30min
geram tol la,tambah plak dengan shikin datang swoh teman dy plak
celups cakap dy nk teman shikin aku pon ikt jah,
shikin niep basuh tuh ta la banyak sangat tapi lame yang amat beb!!
dalam 15 min 1 baju
lame ta lame tuh beb!!
da2 ciap basuh tuh,celup plak buad urusan dy dlu,aku relax2 ag
duk sembang2 dengan  adeQ aku.
then kami pon masuk dorm
nie hah 1 lg bnd pelik jadik,bile masuk dorm tuh,dorm gelap semacam jeh
aku mule nek heran la,ta pernah2 plak dak dorm aku tido dalam kegelapan kan,
ciap kipas tutup lagi chayaaaa laaa... leleh abes tuh!
aku pon dengan selambe p on suis lampu last aku terpandang at 1 sudut tuh,
kawan2 aku duk berubah jadik sardin
korg tw ape dyorg buad.??
nk buad suprise tp aku dan tengok dulu..
suke nk nangis ta sah kire la,, then dyorg pon wish besday at aku.
mo0d terharu beb!! da lame da x dapat suprise cam tuh.
tenx sesgt teman2 sume!! (sobsobsob)
duk2 punyer duk an ci mas kwn aku swoh aku bukak loker aku
then inilah lah yang aku dapat


teman2 terbek punyer la. !




yang pic at atas tuh loker aku dipenuhi origami
ta pernah dalam hidup dapat cam tuh,, terharu....
banyak la wish2 dari dak2 at hostel tuh,then dapat 1 hadiah dari 
dak2 fom aku iaitu 3 bungkus maggi tomyam!!
boley tampung perut aku!
ta lame lepas tuh celup plak kasi present,,
mood excited nk bukak adiah dy last bukak
dapat kain bj kurung !
perhh!!! celup tunaikan hajat aku tuk 2011 niep!
chayaa la kamooo,,, tw2 jeh aku meminatiyer
walaupon at fes aku cakap aku ta suke wane dy
tapi bile dpn mate cun abes !
jangan touching2 yep cyunk!!
dalam mase yang sama aku still menunggi some1 tapi xde
kami pon tido la..
keesokan hari nyer plak,, tyme petang
aku merasa something yang pelik lagi,,
celup cakap hilmi nk jpe at kelas,, setahu aku la kan hilmi susa nk jpe ptg2 niep
heran shayer  !!! ggggrrrrr~~~~
sapa2 at skola aku tgk dak dorm aku pon ader skali, cam ta
logik la plak,, aku pon tanpe pkir panjang aku terdengar
kawan2 aku nyanyi lagu bday at aku n hana.!
peerhhh!!! dapat lagi 1 suprise,, 
dyorg celebrate besday aku n hana skali coz kami lahir bulan sama


lepas makan2 tuh an,, aku cari la si celup coz nk suapkan at dy
last2 cari xde plak,,
tup2 bile angkat muke tgok dy datang lop 1 lg suprise yang ta aku sangke2
upeyer adeQ aku yang datang n buad aku terharu abes !
orang yang paling aku tunggu2 ,, 
sweet tuh sambil bawak kek tuh aku da la kek idaman aku.
tenx to my lovely sista n my beluved frens!!
tyme tuh memang taley nk kate pe
otak uncontrol tapi ..................................................................


tak ku sangke ta ku duga la bende2 niep sume
egat kan da ta egat at aku
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhu.~,~
akan ku kenang sampai bile2 la saat2 bersamamu !


potong kek same2.
syok !!


penyeri di kala sepi,pengubat di kala duka !


si celup yang banyak teman aku buad aktiviti sengal
sahabat terhebad !
perancang projet terbek.!
 semoga hajat2 taon niep tertunai dengan jaye nyer,,
ta tau nk cakap ape mase sume niep ader depan kau
bukan senang dalam idup aku tuk dalam niep sume
1 kali dalam 1 setahun
pape aku bersyukur ats semuanyer!
syg korg sgt2


2 comments:

Asmaa Ali said...

tengs a lot coz sudi selitkan aku yg kecil(tanak ngaku besar)kat blog ko..hehe.
hampir meleleh kowt mse bace tuh.haha
'perancang projek terbaek' ?
wow,,,aku dapat title baru secare tak sngaje.hehee

BungaHati said...

kau memang la.!
suke buad aku nges.
cyg ko la !!
pape pon ko memang the best.