teman-teman

Saturday, April 2, 2011

bagaimana dengan anda??

salam to all the readers...

mood::kene balik hostel
listening to :: andai by alexa

tanak taip banyak2 pon kat sini
coz minggu mood nk mengulas hilang secara drastik
syok abes layan lagu niep,
penuh makne kot bagi aku,
(hey kau fiza sume bnd bermakne buad ko)
aku mmg cam tuh, itulah fiza
tgh2 mood sayu hati kene pulang hostel niep an
aku rase something la kan,,
mintak jao jao jao dari masalah
aku niep kalu da bukak post niep xde bnd lain nk tulis
abes2 sal hati n jiwa raga!
haissshhh!!!!
sal dgn ko niep fiza??
sal ko cepat touching?
sal ko suka menyendiri?
sal ko suke nges?
sal sal sal???
aku pon tak tau u know!!
nak buad cam ne erk,,, wt lex suda!
hati kering da jantung p jemur at ampaian,,
tu kot jadik nyer,,
2011 taon penting dalam idup aku niep 
takot ase !!
gggggrrrrrrrrrrrrr~~ oh noo!!!!!
kat cini aku ugak nk mintak maap la
kalu aku tak dpat nk bahagiakan orang2 yang aku cyg
aku hanya manusia yang kerdil yang ta lari dari kesilapan n
masalah niep sume,,
k la panjang umor jupe next season.!
k wassalam~~



No comments: