teman-teman

Tuesday, April 12, 2011

kenapa harus begini??

dengan lafaz yang mulia
bismillahhirahmannirrahim


kenapaharus aku tanggung sume niep?
nape ta orang len jah??
kenape??
kenapa??
kenapa??
xde orang akan faham ape yang aku rase sekarang niep
pedih,perit,sakit nyer jiwe dan raga aku niep!
satu demi satu dugaan dan cabaran yang datang!
mudah kan buat aku gugurkan mutiara itu
dalam bisikan sendu aku memohon agar
dikau ta akan pernah sekali pon mengulangi perbuatan itu
tau kan betapa serabai nyer aku kalo xde kamo!!
tw x ~~!!
salah ka aku nk rasa keceriaan n kebahagian itu??
aku ta ku tak la sesempurna insan2 lain
kenapa dengan aku kamo selalu cam niep??
salah ke dengan apa yang aku da buad??
i need u damn much !!!
setiap detik aku memikirkan mu
setiap detik rindu meracuniku
setiap detik teringat ku padamu
setiap detik apa terus begini
ku mohon dengarlah rintihan hati ini
yang ku curahkan seraya aku menyanyi
sampai kapan kah aku terus begini
ku harap kau kembali kepada ku !!!!


tiap detik aku ta pernah pon rase kau jao dengan aku !
once i love u i always be with u forever !!!!!




hati yang menangis tiada sapa yang tahu !
hari2 hati nk melimpah kan airmata tanpa ragu2!
k la aku da nangis sakan da niep
ta larat da!
hit your heart!!!
debussshhh!!!!!

No comments: