teman-teman

Friday, April 22, 2011

pilu + sedey =,=

Mood::pilu + sedey
Listening::setiap detik by hijau daun

Salam ,,
Coretan demi coretan aku lakarkan di sini,,
Hanye di sini lah aku dapat melepaskan perasaan yang tertangguh
Malam2 xnak la kacau mase orang len,,
Malam niep aku menaip dengan penuh harapan
Semoga dy akan terus tabah menghadapi kesakitan itu,,
Diri ini sentiasa ada untuk dirimu,,
Tolong jangan tinggal aku !!!
Huhuhuhuhuhuhuhu
Setiap detik yang datang dan yang dah berlalu
Amat bermakna buad aku,,
Ku harap kau kan terus bersama aku lorh,,
Ta sanggup jao2 !!
Huaaaa !!
Bile dengar jep kamo emergency td,,
Jantung aku berdegup tanpe henti,,
Betape risau nyaa aku mase tuh,,
Hanya ALLAH saja yang tahu,,
Mungkin ini adalah ujian Nya kepada hambanya agar beringat kepada Nya
Aku akan selalu ade untuk support dy,
Mane mungkin aku akan bia kan dy sorang2,,
aku harap kamo akan terus sihat
untuk menjalani kehidupan yang akan datang,,
aku taw kamo kuat !!
mane mungkin kau ta kuat kan cyg ?
huhuhuhu,,
walaupon kesakitan tuh langsung dirimu tak luahkan,,
tapi aku betapa perit jerit kamo tahan,,
saba yep!!



p/s::semoga kamo kuat !
       syg kamo !!
       semoga kamo cepat sembuh yaa,, 
       nk tengok senyuman itu terukir di wajahmu ! 


No comments: