teman-teman

Saturday, April 2, 2011

ceritera

mood::jazz
        ::layan lagu2 bronu mars

assalamualaikum pada sahabat dan taulan,
kat sini aku xde la nk cakap pape sangat pon,
minggu niep xde mood nk update2 niep sume,
something wrong somewhere ke aku niep???
tuan tanah sendiri pon tatau masalah nyer.!
hajat hati nak tido dah,tapi singgah2 jap coz taley nk lelapkan mate,
act,aku mahukan something that make me peaceful
tapi kan tak dapat2,, heran saye!
haaaa nak tanye la kan at korg niep
pernah tak ase diri korg hadir dalam hidup orang lain
i means not as a couple !
no couple!!
exp,dalam bersahabat ke what else la,,
nak buad kan diri niep hadir n wujud kat orang lain bukan
sesuatu yang mudah derr,,,
" trouble is a fren "

hidup ini abadi selagi hari ini bertukar
menjadi memori

mahalnya harga sebuah kebahagiaan sehingga
harus di bayar dengan air mata


ayat2 taley blah tuh.!!
ape yang ader dalam kepale aku juz luahkan
kat cini jep aku dapat typing!
don't down my mood okeh!


No comments: