teman-teman

Saturday, April 16, 2011

friendship ??

Salam to all the readers.!
Aku nak share pengalaman aku tyme jawab exam MUET
Tadi hari on paper 4 (writing)
Bukak2 soalan kuar soalan yang ta target
Moog memang ternganga larh.!!
Ta pernah hayat buad esei cam tuh,,
Tuh baru soalan pertama kan,,
Bukak2 soalan kedua tuh,,
Fuhh!!!
Soalan nyer berbunyi cam nie
“ the most valuable thing in life is friendship” do you agree??
Bhahahahaha,,
Boley dy tanye cam tuh kan,(koya bijop)
Aku tersengeh bace soalan tuh,,
Teringat kat kawan aku si celup n si aishah,,
Aku jawab soalan tuh,, i strongly agree with that statement,!
Aku luahkan pe yang aku alami sepanjang aku kenal dyorg !
Tyme tuh dyorng la sumber aku.!
Harap pe yang aku tulis tuh ta lari topic,,
Takut aku yang syok shekor.!
Hehehehehehehe!
Tyme2 jawab tuh,,
Teringat kat entry si celup baru2 nie..
About loyal fren,,
Touching dengan dy punyer ayt !
Buad aku tertanya2,,
terkejut aku bace entry tuh,,
To celup::aku tetap syg ko larh,, xde nyer ko jadik org len.!
Aku syg sume larh!
ske aw dapat kawan2 senget cam korg,,
hidup ta sunyi !
terhebad larh..
berharap lepas la target uh buad sume teman2 ku,,
ta larat kot nak gulungkan lidah,
sama2 la kita doakannya
saya nur hafiza binti tahirjuddin
berangka giliran MT0705/1011
nie bukti nyaa..!



No comments: